Saturday, October 8, 2011

Jun 2011 Sah Aku Jadi Seorang Suami


















2011..

 4 Jun 2011 Lebih kurang jam 5pm termaktub lah aku menjadi suami kepada Nurulhuda. alhamdulilah, syukur ku ke hadrat ilahi. Dengan 1 lafaz sah aku menjadi seorang suami. Aku berpakaian sepasang baju melayu berwarna putih mutiara sampin pink.segak beb! 13tahun sekali aku berpakaian lengkap baju melayu der!  

      Esoknya 5 Jun 2011 majlis resepsi sebelah perempuan diadakan di Dewan Proton City Tanjung Malim.Aku dan Nurul memakai pakaian pengantin berwarna grey. Pengapitnya ialah Izhar dan Leeza. Manakala majlis resepsi sebelah lelaki diadakan di Felda Bukit Kepayang Triang Pahang, iaitu rumah datukku. Majlis berbentuk kampung style! Meriah sangat, semua kaum keluarga bagi memeriahkan majlis.
 
    Aku dan Nurul mengenakan persalinan berwarna Ungu Pink.Temanya ungu pink.Pengapit ialah Chadeq dan Leeza.Sabirin dan anaknya wakil dari Dosh Production bertanggungjawab dalam videografi, manakala Fadza from The League (PERAK) Nick Faiz(PAHANG) di bahagian fotografi. Hasilnya amat menakjubkan..

  
   Thank you to all yang manjayakan hari bersejarah kami berdua. Akhir kata doakan kami bahagia hingga ke akhir hayat.

No comments:

Post a Comment